Història interactiva de l'Orn

Fa un temps, un lector de l'Orn, en Nel d'Elx, em va enviar un pdf amb un text del tipus "tria la teva aventura" sobre l'Orn. Vaig quedar impressionat... era un text molt cuidat! Encaixava perfectament amb el caràcter de l'Orn, estava molt ben escrit, ... I ho va fer com un regal per mi! Li estic molt agraït! Vaig pensar que podia compartir aquest regal amb tots els altres lectors. Així que vaig fer les il·lustracions, i aquí el teniu!
El podeu descarregar i distribuir lliurement. El text és en català. La traducció al castellà és d'en TitoEwok . Estarem agraïts a qualsevol persona que tingui la paciència i ganes de traduir-lo a l'anglès o qualsevol altre idioma (feu-m'ho saber i us enviaré el text per editar).
Gaudiu-lo!
(català)Orn-VallPagesos_Nel&QuimBou Pdf (880 kb)
(castellà)Orn-ValleCampesinos_Nel&QuimBou Pdf (880 kb)

Comentaris