L'Ornis al Cavall Fort


 L'Ornis neix per ser publicat al Cavall Fort. Feia força temps que volia publicar en aquesta revista. Penseu que jo ja la llegia quan era petit, així que era tota una fita per mi. Tot pensant en quin projecte els podia proposar, se'm va ocòrrer fer una versió de nen del personatge Orn. Així tot era més fàcil: ja tenia pensat el món, les seves normes, els tipus de personatges... És clar que vaig haver d'adaptar el to dels còmics al nou tipus de lector! Però no ha estat cap esforç, ben al contrari. Em trobo tan o més còmode fent humor blanc per a joves i nens com fent còmics per adults.

Ja porto més de 100 pàgines publicades de l'Ornis!
 De fet, i per ser sincers... L'Ornis cada cop és més i més important en la meva feina! I a sobre m'ho passo molt bé dibuixant-lo!


...si vols saber més coses de l'Ornis, del seu món i altres còmics, fes clic aquí.

Comentaris