Còmic per a l'exposició La revolució neolítica. La Draga, el poblat dels prodigis.


 L'exposició 'La revolució neolítica. La Draga, el poblat dels prodigis' ésuna versió més adaptable de l'exposició "mare" que va estar a Barcelona i a Girona. Durant uns quants anys, voltarà pels museus de tot Catalunya.

    En comptes de fer una versió reduïda, van repensar tota l'exposició i aquí és on em van trucar. En Toni Palomo tenia clar que es podia aprofitar i adaptar el recurs del còmic per fer una exposició completament renovada. Vam crear un personatge fictici, però que és reflex dels centenars d'estudiants que han excavat a la Draga, i vam explicar la seva història en una sèrie d'il·lustracions i pàgines de còmic. Què us diré? Si ja m'agradava la proposta, amb la feina de tots, en Toni, la Maria, l'Anna, i tots els que hi han participat, crec que ha quedat una exposició molt atractiva. Es barregen peces arqueològiques, vídeos i còmic de forma molt orgànica i narrativa.
És de les feines que més satisfacció m'han provocat. A nivell personal, he aprés molt. Pràcticament m'han fet classes particulars a través de treballar els continguts. A nivell professional, n'estic molt cofoi del resultat. El còmic ha quedat imprès de manera magnífica, tot ha quadrat a la perfecció. I a sobre, permet fer una cosa que tots els que ens estimem el còmic sabem que és profundament necessari: trencar el nostre sostre de vidre i arribar a tot tipus de públic.





Comentaris